Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Ένας Ετό για τον ΠΑΟΚ!


Στην Ελλάδα ο Ετό!Στην Ελλάδα για λογαριασμό του ΠΑΟΚ, αναμένεται ο Ουέλιγκτον Αραούχο ντος Σάντος ή αλλιώς Ετό. Ο Βραζιλιάνος δεξιός μπακ έχει συμβόλαιο με την Ντιναμό Ζάγκρεμπ μέχρι το 2012 ωστόσο η απόφασή του είναι να αποχωρήσει από την κροατική ομάδα προκειμένου να μετακομίζει στην Θεσσαλονίκη και τον ΠΑΟΚ.
Μάλιστα, έχει διαμηνύσει στους ανθρώπους του Δικεφάλου ότι μπορεί να μείνει ελεύθερος. Ο παίκτης έχει ήδη συμφωνήσει προφορικά με τον ΠΑΟΚ για να υπογράψει τις επόμενες μέρες συμβόλαιο διάρκεια 2,5 ετών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...