Ο μέσος του Εργοτέλη, Ηλίας Κυριακίδης, μίλησε στο paixebala για την νέα του ομάδα. Ο 25χρονος μέσος τόνισε πως οι στόχοι του κρητικού συλλόγου είναι η 7η θέση, ενώ το παιχνίδι που έρχεται με τον Παναθηναϊκό είναι το δυσκολότερο που έχουν οι παίκτες του Νίκου Καραγεωργίου. Για τους στόχους του Εργοτέλη:
«Ο πρόεδρος του συλλόγου, πριν από μερικές μέρες, είχε δηλώσει πως στόχος της ομάδας είναι η 7η θέση. Από την στιγμή που ο πρόεδρος και όλη η ομάδα είπε πως αυτός είναι ο στόχος, όλη στον Εργοτέλη δουλεύουμε γι' αυτό».
Για τον αγώνα με τον αγώνα του Σαββάτου με τον Παναθηναϊκό:
«Είναι ένα δύσκολο ματς. Ίσως και το δυσκολότερο και αυτό το λέω, γιατί κατά την διάρκεια της σεζόν κανένα ματς δεν είναι σίγουρο. Οποιαδήποτε ομάδα, νικάει οποιαδήποτε άλλη. Οι αγωνιστικές διαφορές είναι ελάχιστες. Είναι ποιο ίσες οι ομάδες φέτος στο Ελληνικό πρωτάθλημα και πιστεύω πως αυτό θα υπάρχει για χρόνια. Αυτό γίνονται επειδή οι ομάδες φέτος κάνουν καλές επιλογές. Πιστεύω πως ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται σε ομάδες που λέμε ότι θα παλέψουν για την παραμονή, μπορούν να σταθούν και σε συλλόγους με υψηλότερους στόχους».
Για τον Νίκο Καραγεωργίου:
«Είναι πολύ καλό που ο Εργοτέλης, έχει κρατήσει για χρόνια τον κ. Καραγεωργίου στην άκρη του πάγκου. Η ομάδα έχει ένα κορμό για χρόνια και δεν γίνονται πολλές αλλαγές κάθε χρόνο. Ο κ. Καραγεωργίου κρατάει συγκεκριμένη ένταση στην προπόνηση, τόση όση χρειαζόμαστε για να μας υπενθυμίζει ότι ως παίκτες έχουμε συγκεκριμένες φιλοδοξίες, αλλά και ως μέλη ενός συνόλου».
Για το ότι ο Εργοτέλης δεν έχει αρκετό κόσμο όταν αγωνίζεται η ομάδα στο «Παγκρήτιο»:
«Καταρχάς μακάρι όλα τα γήπεδα να είχαν υγιείς φιλάθλους, όπως έχει ο Εργοτέλης. Εμείς δεν μπορεί να μην έχουμε αρκετούς και σίγουρα το «Παγκρήτιο» δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μία «καυτή» έδρα. Για να νιώσεις έδρα το γήπεδο που αγωνιζόμαστε, πρέπει να έχει 20.000 φιλάθλους. Το θέμα όμως είναι, ότι οι φίλοι της ομάδας είναι υγιείς και αυτό είναι το καλό. Μακάρι μια ομάδα όπως ο Εργοτέλης να προοδεύει πάντα, μιας και το ελληνικό ποδόσφαιρο έχει ανάγκη από τέτοιες ομάδες».
Τέλος, ο μέσος του Εργοτέλη και πρώην παίκτης της Λάρισας και της ΑΕΚ ρωτήθηκε και για την κατάσταση που βρίσκονται οι πρώην σύλλογοι που αγωνίστηκε, αλλά δεν ήθελε να πει κάτι, πλην των ακολούθων: «Τους εύχομαι να υλοποιήσουν τους στόχους τους για την φετινή σεζόν».
Παναγιώτης Ψαρράκος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου