Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Ραούλ: «Θα μείνω στη Σάλκε»


Την επιθυμία του να συνεχίσει να φοράει τη φανέλα της Σάλκε τουλάχιστον για μία ακόμη σεζόν εξέφρασε με τοποθέτηση του ο Ραούλ Γκονζάλες. 
«Αυτή την στιγμή έχω άλλον έναν χρόνο συμβόλαιο με την Σάλκε. Μετά θα δούμε… Είμαι πολύ χαρούμενος που παίζω στην Σάλκε και θέλω να μείνω εδώ. Πλέον έχω το μυαλό μου στον τελικό του Κυπέλλου Γερμανίας και θέλουμε να το κατακτήσουμε προκειμένου να κλείσουμε την χρονιά καλά», είπε αρχικά και πρόσθεσε:
«Είναι πάντα υπέροχο να παίζεις σε τέτοιες διοργανώσεις. Ξέραμε ότι έχουμε δύσκολο έργο, ειδικά στον επαναληπτικό, Προσπαθήσαμε να κάνουμε το παιχνίδι μας αλλά πρέπει να είμαστε χαρούμενοι που φτάσαμε στα ημιτελικά. Η Γιουνάιτεντ ήταν ανώτερη και πήρε μια δίκαιη πρόκριση».

gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...