Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

Ετοιμη για το déjà vu


Ένα déjà vu με όχι τόσο δραματικό τέλος όπως αυτό που έζησαν στα ημιτελικά του κυπέλλου, όταν και πήραν την πρόκριση στο τελευταίο λεπτό, θέλουν να βιώσουν σήμερα οι κιτρινόμαυροι που φιλοξενούνται από τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ (9:45μ.μ.) για τη δεύτερη αγωνιστική των πλέι οφ.

Μια αγωνιστική που ενδέχεται να παίξει καθοριστικό ρόλο για την έξοδο στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ, καθώς σε περίπτωση νίκης η ΑΕΚ φτάνει τους 7 βαθμούς και αποκτά εμφανές προβάδισμα έναντι των αντιπάλων της.
Οι κιτρινόμαυροι είναι αποφασισμένοι εν μέσω των τόσων οικονομικών προβλημάτων και μπροστά στο διοικητικό αδιέξοδο που υψώνεται επιβλητικά μπροστά τους, να δώσουν τις απαντήσεις τους στο γήπεδο και μετά την κατάκτηση του κυπέλλου να κουνήσουν… σεντόνι για να βοηθήσουν και αυτοί από την πλευρά τους στη συσπείρωση του κόσμου, που καλείται για άλλη μια φορά να βάλει πλάτες στην ομάδα.
Ο Μανόλο Χιμένεθ όπως συνηθίζει άλλωστε ανακάτεψε για άλλη μια φορά την τράπουλα αναφορικά με το σχήμα που σκέφτεται να παρατάξει. Βλέπετε, στην τελευταία χθεσινή προπόνηση χρησιμοποίησε στο διπλό με την ομάδα των βασικών τους Σάχα, Γεωργέα, Μανωλά, Δέλλα και Καράμπελα από δεξιά στην άμυνα τον Ντιόπ σε ρόλο κόφτη με τους Μίτσελ, Λαγό να κινούνται ως εσωτερικοί χαφ και τον Καφέ στην κορυφή του ρόμβου, με τους Λεονάρντο και Μπλάνκο να συνθέτουν το επιθετικό δίδυμο.
Θυμίζουμε, πως ο Χιμένεθ δεν έχει στη διάθεσή του τους τραυματίες Λυμπερόπουλο και Σκόκο με τον τελευταίο πάντως χθες να ανεβάζει ρυθμούς και να θέτει υποψηφιότητα για το ματς με τον ΠΑΟΚ.

sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...