Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

«Θα είμαι πάντα ΑΕΚ και θα εύχομαι το καλύτερο για εκείνη»

Λίγες ώρες μετά τη λύση της συνεργασίας του με την ΑΕΚ, ο Μανόλο Χιμένεθ μίλησε τηλεφωνικά στο pamesports.gr για την εμπειρία του στην Ελλάδα, τους ποδοσφαιριστές του Δικεφάλου, τον κόσμο της ομάδας και υπογράμμισε ότι ίσως στο μέλλον επιστρέψει ξανά στη χώρα μας.
Ο Μανόλο Χιμένεθ ήταν συναισθηματικά φορτισμένος και επιθυμία του ήταν να μην κάνει πολλές δηλώσεις. Ωστόσο, όσα μας είπε είχαν εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Όσον αφορά στην εμπειρία του στην Ελλάδα, ο Χιμένεθ υπογράμμισε:
«Δούλεψα σκληρά με την ΑΕΚ. Αφιέρωσα τα πάντα για το καλό της ομάδας. Δούλευα πρωί και βράδυ. Πιστεύω ότι προσέφερα από τις γνώσεις και τις εμπειρίες μου και παράλληλα κέρδισα και έμαθα πολλά»
Σχετικά με το διαζύγιό του με την ΑΕΚ, είπε:«Θέλω να υπογραμμίσω ότι ούτε εγώ έφυγα από μόνος μου, ούτε με έδιωξαν. Ήταν μια απόφαση παρμένη από κοινού.»
Για τους παίκτες της ΑΕΚ σημείωσε:«Ευχαριστώ τους ποδοσφαιριστές που με στήριξαν και μου έδειξαν την αγάπη τους και την πίστη τους σε μένα. Είμαι τυχερός που συνεργάστηκα μαζί τους. Τους εύχομαι κάθε τύχη στην καριέρα τους. Το κλίμα ανάμεσα σε μένα και τους παίκτες ήταν εξαιρετικό.»
Αναφορικά με την πορεία της ΑΕΚ από τότε που ανέλαβε την ομάδα σχολίασε:«Είμαι υπερήφανος που αφήνω την ομάδα ψηλά στη βαθμολογία και με τον τίτλο του κυπελλούχου Ελλάδος. Φεύγω από την ΑΕΚ, αλλά πάντα θα την υποστηρίζω. Θα είμαι πάντα ΑΕΚ και θα εύχομαι το καλύτερο για εκείνη, διακρίσεις και πολλούς τίτλους. Εργάστηκα σε ένα τεράστιο σύλλογο και μόνο περηφάνια μπορώ να νιώσω για αυτό».
Ο Ανδαλουσιανός τεχνικός δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στους φιλάθλους της ομάδας:«Δεν θα ξεχάσω ποτέ τους φιλάθλους της ΑΕΚ. Θα τους έχω πάντα στην καρδιά μου. Είμαι επαγγελματίας και ίσως σε 3 ή 4 μήνες από σήμερα να προπονώ κάποια άλλη ομάδα, αλλά θα τους θυμάμαι πάντα. Τους ευχαριστώ για την υποστήριξη και την αγάπη που έδειξαν στο πρόσωπό μου. Ίσως μια μέρα να γυρίσω…»
ΠΗΓΗ: www.pamesports.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...