Στην Λάρισα βρίσκεται ο Ζερεμί Αλιαντέρ, με σκοπό να περάσει αύριο από τις απαραίτητες εξετάσεις και αν όλα πάνε καλά να υπογράψει μέχρι το καλοκαίρι με τους «βυσσινί». Εδώ και ώρες ο Γάλλος επιθετικός, έμεινε ελεύθερος από την Μίντλεσμπρο και τα έχει σε όλα με την ομάδα της Θεσσαλίας. Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011
Είναι στον κάμπο ο Γάλλος!
Στην Λάρισα βρίσκεται ο Ζερεμί Αλιαντέρ, με σκοπό να περάσει αύριο από τις απαραίτητες εξετάσεις και αν όλα πάνε καλά να υπογράψει μέχρι το καλοκαίρι με τους «βυσσινί». Εδώ και ώρες ο Γάλλος επιθετικός, έμεινε ελεύθερος από την Μίντλεσμπρο και τα έχει σε όλα με την ομάδα της Θεσσαλίας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου