Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Είναι στον κάμπο ο Γάλλος!


Στην Λάρισα βρίσκεται ο Ζερεμί Αλιαντέρ, με σκοπό να περάσει αύριο από τις απαραίτητες εξετάσεις και αν όλα πάνε καλά να υπογράψει μέχρι το καλοκαίρι με τους «βυσσινί». Εδώ και ώρες ο Γάλλος επιθετικός, έμεινε ελεύθερος από την Μίντλεσμπρο και τα έχει σε όλα με την ομάδα της Θεσσαλίας.
Αν οι εξετάσεις δεν δείξουν κάτι ανησυχητικό, τότε ο Αλιαντέρ θα φορέσει την φανέλα της Λάρισας, για τους επόμενους έξι μήνες και οι «βυσσινί» θα έχουν δικαίωμα να τον κάνουν δικό τους το καλοκαίρι, αν και εφόσον θέλουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...