Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Συγνώμη από «πιστολέρο»!


 Ζήτησε συγγνώμη ο «πιστολέρο»Στον Αθλητικό εισαγγελέα βρέθηκε σήμερα ο επιθετικός του Πανιωνίου, Κώστας Μήτρογλου, για να απολογηθεί για τον πανηγυρισμό για το γκολ που έβαλε στον αγώνα με τον Παναθηναϊκός. Ο νεαρός επιθετικός είπε πως δεν το έκανε εσκεμμένα, αφού την ώρα που πήγε να περάσει τα διαφημιστικά του έπεσε το σορτσάκι.
Ο Μήτρογλου ζήτησε και συγνώμη για αυτό το συμβάν, ενώ ο Γεράσιμος Βεντούρης, άφησε να εννοηθεί πως δεν υπάρχει τιμωρία για τον παίκτη των «κυανέρυθρων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...