Στην τελική ευθεία μπήκε η προετοιμασία της ΑΕΚ για την πρεμιέρα των πλέι οφ. Οι «κιτρινόμαυροι» που μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας έχουν ανεβασμένη ψυχολογία υποδέχονται τον Ολυμπιακό Βόλου στο ΟΑΚΑ και θέλουν πάση θυσία τη νίκη επί των «ερυθρόλευκων» και παράλληλα θα περιμένουν ευχάριστα μαντάτα από την Τούμπα και το ΠΑΟΚ-ΠΑΟ.
Οσον αφορά στα νέα της προπόνησης, όλα κύλησαν όπως και τις προηγούμενες ημέρες, με τον Νάτσο Σκόκο να συνεχίζει το πρόγραμμα φυσιοθεραπείας. Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές γυμνάστηκαν κανονικά κι ο Μανόλο Χιμένεθ δοκίμασε διάφορα σχήματα ενόψει του κυριακάτικου αγώνα. Η αυριανή προπόνηση είναι προγραμματισμένη για τις 17.00.
Εξάλλου «H ΠΑΕ ΑΕΚ συνεχίζει την πρωτοβουλία της κατά της βίας με πρεσβευτές τα παιδιά και στον αγώνα play-off με τον Ολυμπιακό Βόλου στο ΟΑΚΑ θα βγάλει ξανά “κίτρινη κάρτα στη βία”, με σκοπό να δώσει στο ποδόσφαιρο την ευκαιρία να γίνεται γιορτή στην έδρα μας. Για τη συμμετοχή των παιδιών και την παρουσία τους στην κερκίδα μπορείτε να καλέσετε στο τηλέφωνο της ΠΑΕ ΑΕΚ (210 6673700) ή με email στο kitrinikartastibia@aekfc.gr».
sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου