Απορρίφθηκε η έφεση του Ποδοσφαιρικού Εισαγγελέα κ. Αντωνακάκη κατά της απόφασης της πειθαρχικής επιτροπής της Σούπερ Λίγκα για τον Ολυμπιακό και τον Βαγγέλη Μαρινάκη.Ο κ. Αντωνακάκης την Τετάρτη είχε ασκήσει έφεση κατά της απόφασης της πειθαρχικής επιτροπής της Σούπερ Λίγκα σύμφωνα με την οποία κρίθηκε απαράδεκτη η πειθαρχική δίωξη κατά του Ολυμπιακού και του προέδρου του, Βαγγέλη Μαρινάκη για το ντέρμπι του περασμένου Φεβρουαρίου με τον Παναθηναϊκό.
Ο λόγος είχε να κάνει και το γεγονός ότι ήδη είχαν τιμωρηθεί οι "ερυθρόλευκοι" με ποινή αποκλεισμού της έδρας του και πρόστιμο 100.000 ευρώ, οπότε υπήρχε δεδικασμένο.
Αρχικά η υπόθεση είχε παραπεμφθεί στην πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΟ, η οποία δήλωσε αναρμόδια και έτσι την παρέπεμψε στην πειθαρχική επιτροπή της Σούπερ Λίγκα.
Την Πέμπτη η επιτροπή εφέσεων της ΕΠΟ γνωστοποίησε ότι απέρριψε την έφεση του ποδοσφαιρικού εισαγγελέα.
Πιο αναλυτικά η απόφαση:"Η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ έκανε δεκτή τυπικά και απέρριψε στην ουσία την έφεση του Ποδοσφαιρικού Εισαγγελέα κ. Αντωνακάκη κατά της υπ΄αριθμ. 181/28-4-2011 απόφασης της ΠΕ/Super League, της ΠΑΕ Ολυμπιακός και του κ. Ευάγγελου Μαρινάκη".
sport24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου