Αθάνατο ελληνικό ποδόσφαιρο! Ο πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου είναι αυτός που θα αποφασίσει αν τελικά την Κυριακή θα αρχίσουν τα πλέι οφ του πρωταθλήματος!
Η εισήγηση από την πλευρά των κ.κ Μπιτσαξή και Νικητιάδη είναι αναβολή των πλέι οφ, ενώ από την δική του πλευρά ο κ. Γερουλάνος αποφάσισε ένα τόσο σοβαρό θέμα να το παραπέμψει στον Πρωθυπουργό. Έτσι αργά το βράδυ σήμερα ή το αργότερο ως αύριο ο κ. Γιώργος Παπανδρέου θα αποφασίσει τελικά αν θα γίνουν την Κυριακή οι αγώνες!
Το story!
Η Πολιτεία μετά από την γενική κατακραυγή για την ανυπαρξία μέτων και την πλήρη ατιμωρησία αποφάσισε να αναλάβει δράση. Ετσι προγραμματίστηκαν επαφές μεταξύ του Υπουργού Πολιτισμού Παύλου Γερουλάνου, του Υφυπουργού Πολιτισμού Γιώργου Νικητιάδη και του γγΑ Παναγιώτη Μπιτσαξή και στο τραπέζι έπεσε το θέμα αναβολής των πλέι οφ, επειδή ΕΠΟ και Σούπερ Λίγκα δεν έχουν κάνει τίποτα για την καταπολέμηση της βίας!
Αρχικά όλα τα ενδεχόμενα ήταν ανοιχτά, από την αναβολή της πρεμιέρας, μέχρι την αναβολή όλων των αγώνων των πλέι οφ, καθώς η Πολιτεία θέλει να στείλει έτσι ένα σαφέστατο μήνυμα προς όλες τις πλευρές!
gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου