Από εργομετρικές εξετάσεις πέρασε σήμερα το πρώτο γκρουπ των ποδοσφαιριστών του Ολυμπιακού, προκειμένου να φανεί σε τι κατάσταση βρίσκονται οι παίκτες της ομάδας μετά τις γιορτές του Πάσχα. Ικανοποίηση από τα αποτελέσματα.
Εργομετρικές εξετάσεις και όχι προπόνηση περιελάμβανε το μενού της Τετάρτης για τους ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού, προκειμένου να φανεί σε τι κατάσταση είναι οι παίκτες της ομάδας μετά τις διακοπές του Πάσχα.
Τα αποτελέσματα είναι αρκετά ικανοποιητικά, καθώς μετά τις γιορτές του Πάσχα και παρότι το πρωτάθλημα είχε τελειώσει, οι παίκτες έδειξαν επαγγελματισμό και κανένας δεν πιάστηκε υπέρβαρος.
Το πρώτο γκρουπ που πέρασε σήμερα, αποτελούσαν οι Μανιάτης, Μέλμπεργκ, Χολέμπας, Μοντέστο, Ιμπαγάσα, Α. Παπαδόπουλος και Ρ. Μπράβο, ενώ οι υπόλοιποι είχαν ρεπό.
Αύριο θα περάσει από τα τεστ το δεύτερο γκρουπ, στο οποίο βρίσκονται οι Τοροσίδης, Γ. Παπαδόπουλος, Φετφατζίδης, Φουστέρ, Ρόμενταλ, Ουρτάδο, Πάντελιτς, Μιραλάς, Τζιμπούρ και Ζαϊρί, ενώ την Παρασκευή θα ακολουθήσει το τρίτο με τους Παπάζογλου, Σουμπίνιο, Επστάιν, Γκαλίτσιο και Μήτρογλου.
Κατά τα άλλα, ο Γιώργος Γκαλίτσιος ταλαιπωρείται από αμυγδαλίτιδα και του χορηγήθηκε φαρμακευτική αγωγή, ενώ ο Άλμπερτ Ριέρα συνέχισε το πρόγραμμα αποκατάστασης που ακολουθεί στο γυμναστήριο και στο γήπεδο με το ιατρικό τιμ να εκφράζει την αισιοδοξία του ότι μέχρι τις 15 Μαΐου θα έχει γίνει απολύτως καλά.
Τέλος, θεραπεία και ατομική προπόνηση στο γυμναστήριο έκανε ο Βασίλης Τοροσίδης.
gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου