Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Μιλάει ο Βγενόπουλος!


Ο Ανδρέας Βγενόπουλος παίρνει θέση για τον Παναθηναϊκό...


Υστερα από πολύμηνη απουσία και μετά την συνέντευξη Τύπου του Γιάννη Βαρδινογιάννη, ο μεγαλομέτοχος - αυτή την ώρα - των «πράσινων» αποφάσισε να πάρει θέση!

Ο Βγενόπουλος υποσχέθηκε να παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου την επόμενη εβδομάδα προκειμένου να μίλήσει για το παρελθόν, το παρόν, αλλά και το μέλλον του Παναθηναϊκού.

Στην ανακοίνωσή του προϊδεάζει για την επίθεση που θα κάνει στην οικογένεια Βαρδινογιάννη, λέγοντας «τα όσα γράφονται και λέγονται αυτές τις μέρες σχετικά με τις προθέσεις μου ή τις ενέργειές μου για τον Παναθηναϊκό, είναι είτε μυθεύματα είτε υποθέσεις και εικασίες».

Ο Βγενόπουλος, στην αιφνιδιαστική ανακοίνωση που απέστειλε στα Μέσα λίγο μετά τις 13:30, αναφέρει ακόμη πως μέχρι σήμερα «δεν απάντησα ούτε στις προκλήσεις ούτε στα χονδροειδή ψέματα που με αφορούσαν θεωρώντας ότι το συμφέρον του Παναθηναϊκού ήταν πάνω από το προσωπικό μου».

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ανδρέα Βγενόπουλου:

«Τα όσα γράφονται και λέγονται αυτές τις μέρες σχετικά με τις προθέσεις μου ή τις ενέργειές μου για τον Παναθηναϊκό, είναι είτε μυθεύματα είτε υποθέσεις και εικασίες. Από τις 20 Δεκεμβρίου 2010 δεν έχω κάνει καμία τοποθέτηση επί των θεμάτων του Παναθηναϊκού, επειδή θεώρησα ότι οι δημόσιες αντιπαραθέσεις δεν είχαν πλέον κανένα νόημα και δεν βοηθούσαν το Σύλλογο.

Για τους ίδιους λόγους δεν απάντησα ούτε στις προκλήσεις ούτε στα χονδροειδή ψέματα που με αφορούσαν θεωρώντας ότι το συμφέρον του Παναθηναϊκού ήταν πάνω από το προσωπικό μου.

Όμως οι τελευταίες εξελίξεις στον Παναθηναϊκό, με υποχρεώνουν να τοποθετηθώ. Λόγω των επαγγελματικών μου υποχρεώσεων αυτής της εβδομάδας, την ερχόμενη εβδομάδα θα τοποθετηθώ σε Συνέντευξη Τύπου για όλα τα θέματα που αφορούν το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του Παναθηναϊκού».

Τι σκέφτεται;

Σύμφωνα με το σημερινό (7/9) ρεπορτάζ του «Goal» ο Ανδρέας Βγενόπουλος, ο οποίος αυτές τις μέρες βρίσκεται για επαγγελματικούς λόγους στο Λονδίνο, ψάχνει «συμμάχους» για να μπει στον Παναθηναϊκό και μάλιστα φέρεται να έχει κάνει διερευνητικές κρούσεις σε άλλους μετόχους (π.χ. Πολέμης) για να ξεκινήσουν μαζί την προσπάθεια.

Με την τωρινή του ανακοίνωση, ο Ανδρέας Βγενόπουλος διαψεύδει κατηγορηματικά ότι υπάρχουν «κύκλοι», ενώ στην ουσία καλεί τον κόσμο να μην πιστεύει στις διαρροές και να περιμένει μέχρι την επόμενη εβδομάδα για να ξεκαθαρίσει ο ίδιος τις προθέσεις του.

sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...